Tuesday, June 14, 2011

Merisik Khabar..

Bismillahirahmanirrahim...
Assalamualaikum w.b.t..

Bersyukur kepada Allah atas nikmat kesihatan yang diberikan pada hamba-hambanya,
Selawat dan salam ke atas nabi junjungan Muhammad SAW serta ahli keluarga baginda, sahabat-sahabat nabi, seterusnya para ulama yang banyak menyumbang dalam penerusan dakwah Islam....salam hormat, salam rindu, salam kasih sayang,salam mesra, dan salam bersua lagi kepada sahabat di alam cyber..apa khabar kalian semua? Moga sihat hendaknya.

Agak lama penulis tidak menjengah ke blog sendiri..tidak tahu apa yang menghambat masa penulis untuk mengarang entri yang terbaru..sememangnya benar kata-kata As-Syahid Imam Hasan Al-Banna kita mempunyai tugas yang lebih banyak dari masa yang ada. Mohon maaf seandainya kalian yang mengikuti perkembangan entri terbaru di blog penulis merasa kecewa.

Terlalu banyak perkara dan perubahan yang penulis perlu hadapi...sahabat sekalian...Allah itu sayangkan kita bila mana kita diuji dengan kesakitan yang sementara..nikmat sihat yang dipinjamkan Allah tarik sementara cuma..pun begitu banyak manusia gagal memandang bahawa sakit itu adalah tanda Allah sayangkan kita atau sebagai pembersih dosa-dosa kita.

Entri kali ini sekadar berkongsi cerita cuma..kerana cerita ini cerita manusia..kerana cerita ini cerita kita..cerita kali ini sekadar bertanya berita...sekian..insyaallah penulis cuba usahakan untuk menulis entri yang baru..

Salam...















3 comments:

AzwanRamli said...

Ya...sabar separuh dari iman...

ismi far_za said...

InsyaAllah pasni update selalu yea..

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)